TUJUAN

14 Feb

Assalamualaikum🙂

It has been long time I haven’t write in this blog.. Aishh laa, tetiba  rindu pula nak menulis. semuanya mainan mood sahaja..hahah

Akan ku cuba sedaya upayaku untuk menulis.

So, berbalik pada tujuan asal penulisan blog adalah mengenai TUJUAN (faham-faham la ayat tu)..

Actually aku nak bercerita mengenai tujuan asal aku buat blog ni. First of all, tujuan utama aku buat blog ni adalah untuk sharing information. So, everything going fine. walau aku tahu belum ada orang yang sudi membaca, but I like it. Ilmu untuk dikongsikan?

But…suddenly I felt something missing..which is how I missed to shared my life journey with others..

yelaa dulu rajin guna diari yang ada pakai kunci or password bagai. Nowadays,  aku mana ada masa lagi nak simpan those stuff. Dunia di hujung jari kot..

At last, aku terpaksa jadikan blog ni two in one. First for sharing information purpose and second, its about my life matters.

Hopefully takde siapa yang menyampah. Peace yoww~

Leave a Reply

