Uncle Chua Signature

4 Apr

Assalamualaikum (kalau jawab dapat pahal) πŸ˜†

So, hari ni kita cerita lagi pasal kedai makan yang menarik di area kuala terengganu. Haishh la,pepagi dah cerita pasal makan..hehe

First of all. Apa yang paling penting, kedai makan ni HALAL!! No worries at all.

Kedai makan ni berdekatan dengan round bout batu bersurat. So, kalau datang dari arah HSNZ, kat round bout tu ambik pukul 3. Kedai makan ni jugak berdekatan dengan Makang Sekak-Sekak Nok..

Menu yang paling aku gemar sekali bila datang sini adalah mee kari. Sangat superbb! Dan yang paling semua orang suka adalah… portion yang banyak..haha.. Β macam-macam menu yang lain juga ada.tetap sedap dan superbb.. most of the menu based on malaysian taste. So,no worries dengan makanan yang di hidangkan.

Selamat menjamu mata πŸ˜†

Selamat menjamu mata πŸ˜†

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: